fredag 5 december 2008

Under produktion

Nästa söndag fortsätter julutställningen i min ateljé. Och då måste jag ju göra lite nya tavlor tills dess! Här är några som är under produktion och ännu inte färdiga;


Jag älskar att måla med mycket färg. Men så fick jag för mig att jag skulle trotsa mig själv och måla en tavla i enbart svart och vitt. Här är resultatet! Det var så roligt att jag har börjat på ytterligare en. Ska nog testa att göra en tavla med blommor i enbart svart och vitt också.

De här tavlorna målar jag i enbart vitt, svart och guldockra.
Och den här målade jag också i tre färger; vitt, svart och blått.
/Karina

4 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ FASTER
VAD FINA TAVLOR DU GÖR
MEN DET VISSTE JAG JU REDAN
HÄLSA JOHAN OCH BOSSE
KRAM EMIL

Annika sa...

Vilka skönheter.... du är såå duktig att måla.... hoppas det kommer massor av folk den här helgen också... kram Annika

Granne med Selma sa...

Lycka till! Du fick blodad tand du:-)

Och tavlor i en färg fast olika nyanser är riktigt, riktigt läckert!
Kram sussie

Annas infall sa...

Hej....Fiiint Karina. Ser fram mot nästa söndag. Kram....