tisdag 16 december 2008

Maskerad

I mitten av januari är det dags för den årliga maskeraden. Gissa om jag ser fram emot den!
Vi har en oskriven regel om att det alltid ska vara ombytta roller, alltså att killarna är tjejer och tvärtom. Då är det, oavsett vad vi klär ut oss till, bäddat för succe!!!

Jag och sambon satt och spånade tidigare idag på vad vi ska hitta på den här gången och jag kom med olika förslag. Men det var när jag nämnde Cher och vi kollade in den här videon som han fastnade :-)

Så nu blir det väl till att börja jaga en kroppsstrumpa till honom. Sen är ju liksom det mesta av hans mundering klar :)

Jag kan säga att killarna i vårt maskeradgäng är helt utan hämningar. Och det är så himla kul!

Jag ska föreslå de andra två att de kan vara Dolly Parton och Pamela Andersson . Vi får väl se vad de tycker. Men nog vore det kul att ha tema artister!

Frågan är bara vilka vi tjejer ska vara. Några idéer och förslag??

2 kommentarer:

Annas infall sa...

Får se om jag vågar gå på denna ökända maskerad/// Jag vat att Erik är skitsnygg som tjej....
ANNA

Annas infall sa...

Jag håller fortfarande på att bearbeta Erik...
God Jul...syns snart.