tisdag 23 december 2008

GOD JUL!



Jag gillar att göra egna, personliga julkort. Och på dem hamnar alltid mina djur! Förr var det min katt Lukas, som högst motvilligt fick agera modell, men nu när inte han finns längre har Bosse fått ta över rollen. Och han gillar att vara med på bild, bara han får ligga på rygg och sova under tiden :)

Den här bilden tog jag för några år sedan på Lukas. Gissa om han skämdes när knäppa matte tryckte en tomteluva på huvudet på honom. Men bilden blev i alla fall rätt kul!


Ha en riktigt GOD JUL och njut av dagen!

/Karina

1 kommentar:

Annas infall sa...

Stackars stackars dig!!!! Aj, aj, aj.... det gör ont i mig när jag läste att du halkat. Hoppas det var ett finger på vänsterhand. Tur att du inte jobbar på posten längre, allt springade. Nu när du är reporter kan du ju i alla fall sitta stilla och skriva med EN hand. Krya på dig.