fredag 23 maj 2008

Vitt, vitt, vitt

Medan jag funderar över citatet till trapphuset och fortsätter med att färdigställa där tänkte jag visa några bilder från mitt sovrum som vi gjorde iordning för ett par år sen.

Normalt sett älskar jag starka färger (se tidigare inlägg från ateljén och sovrummet).
Men när vi skulle inreda sovrummet fick det bli vitt! Inte riktigt likt mig, jag gillar vitt men jag vill gärna bryta av med lite färg. Fast när jag hittade tapeten som jag blixtsnabbt bestämde mig för fanns det inget annat att göra än att låta allt bli vitt :-)






Som vanligt målar jag på det mesta som kommer i min väg och i varje hörn av rummet målade jag en blomma på golvet. Blomman har jag tagit från tapeten.
Sovrumsmöbeln är ett arvegods efter sambons farfar.

Ha det bra!

/Karina





1 kommentar:

Annika sa...

Finns bara ett ord, TJUSIGT!!!! Blomman på golvet var jättefin. Målar Du på allt som kommer i Din väg.HiHI..:) Sovrumsmöbeln var urtjusig den med.. Kram Annika