onsdag 28 januari 2009

Åre, here vi come!

Imorgon drar vi till Åre för att åka skidor! Det ska bli så himla kuuul! Min sambo bodde och jobbade där som skidlärare i flera år innan vi träffades. Men trots det har vi aldrig varit dit tillsammans fast vi har varit ihop i sju år.
Vi har tänkt tanken många gånger men avståndet på 55 mil har gjort att vi istället har åkt till Trysil som bara ligger 20 mil från Sunne.
Men nu ska det äntligen bli av. Gissa om vi ska åka mycket skidor! Och gissa om jag ska njuta precis som på bilden som vi tog en solig dag i Branäs förra säsongen.
Åre - here vi come!

/Karina

3 kommentarer:

Annika sa...

Åh vad avis jag blir... hoppas ni får kanonväder..... o du.. passa benen...:) Kram Annika

Lo sa...

I år blir det inga skidor för mig. Vi kommer åka på någon utlandsresa istället, med historiska vingslag.
Men jag gillar att åka. Är som en nybörjare och livrädd när det blir brant. Gillar mest att åka lugnt och bara njuta.
Ha det så kul!
Lo

Annas infall sa...

Jaha och vem tar han om Bosse då om jag får fråga....och du jag har "beställt" världens elakaste födelsedagspresent till dig...HA, HA, HA
FYLLER MAN 10+ 2 + 8+ 9+3-2+5+8-3+13-5+2-11+1...JA DÅ FÅR MAN HELT ENKELT STÅ UT.
Hoppas det blev rätt färg.
K R A M: Anna