måndag 2 februari 2009

Åre

Åreskutan visade sig från sin allra bästa sida när vi var där torsdag - söndag. Inte ett moln på himlen, inte särskilt mycket folk, och kanonfina backar. Jag har ingenting att klaga på utan kan bara konstatera att vi fick en helt kalasfin weekend!

Här är beviset - vi var i Åre!

Till toppen gick en kabinlift. Så här iggensnöat var huset där vi gick ur liften! Häftigt, va!
Ser jag ut att vantrivas, eller :)

Utsikten var helt fantastisk.


Världens längsta liftkö? Men det här var också i princip den enda kö vi stod i. Annars var det bara att köra rätt in i liften. Underbart!
Nu längtar jag bara efter nästa gång vi ska dit. För dit ska vi fler gånger, den saken är klar!
/Karina

4 kommentarer:

Annas infall sa...

Hej du... det ser faktiskt härligt ut. Jag vill ha kaffe kan du inte bjuda mig på en köpp....
Kram: Anna

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Önskar dig en underbar 40-årsdag!

Ett skrivande lantliv sa...

Åh, vilka härliga bilder, de får mig att vänta ännu mer. Vi bodde i Björnen för två år sen, men i år bor vi i Åre By. En skilodge mitt i backen, nära kabinbanan, kan det bli bättre? :)

Lo sa...

Vilka härliga bilder! Urmysigt och fint väder.
/Lo