torsdag 15 januari 2009

Konstutställning

Till påsk ska jag och en målarkompis (Ingbritt Nilsson) ha vår årliga konstutställning i Ingmårs bygdegård, några kilometer norr om Sunne. Vi passar på att ha utställning samtidigt som Övre Fryksdalens Konstrunda arrangeras.
I år är det faktiskt nionde året på rad! Utställningen är en av årets höjdpunkter, det brukar komma massvis med folk så det är jättekul!
På grund av jul, nyår och kontakter med förlaget har jag inte målat något sedan i mitten av december. Men det ska det bli ändring på nu. Idag började jag på den här tavlan. Vi får väl se om det blir något av den...

/Karina

6 kommentarer:

Penseldraget sa...

HEJ
en sån underbar fin tavla du målar...vad kul med utsällning =)hoppas du får sälja många alster...
ha en skön helg
kramar pia

FRIDA sa...

Hej Karina!

Nu har jag länkat till dig från min blogg. Hoppas att det är ok!


Kram Frida

Annas infall sa...

Det märks att du är på gott humör.....inga tistlar utan prästkragar:) Snyggt. Ja, man kan verkligen säga att det är en tradition med påskrundan...jag tror inte jag ska vara med i år. Känner inte för det just nu...
Väntar tills september..
Kram: Anna

Annika sa...

Vilken snygg tavla.... kul med utställning.... Kram annika

Mina projekt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lo sa...

Åh, gillar tavlan. Den har jag missat. SÅ himla söt.
Kram/Lo