fredag 9 januari 2009

Förvirrad

Det är så många tankar som brusar runt i huvudet på mig just nu att jag inte får något vettigt gjort.
Tankarna kretsar kring om förlaget kommer att höra av sig igen, om de fortfarande vill att jag ska komma på besök i januari. Så väntar maskerad den 24:e och det är massor med kul jobb som ska göras inför den. Vi ska till Åre veckan efter och ovanpå allt det här fick jag ett samtal från Uppsala sjukhus där de frågar om jag vill ingå i ett testgrupp för en ny medicin för min sjukdom. Det skulle jag vilja... grejen är bara den att jag då måste åka dit redan nästa vecka ett par dagar. Känner att jag inte riktigt mäktar med allt som händer just nu!
Är så sugen på att börja måla inför konstutställningen i påsk (ska berätta mer om den i ett senare inlägg). Men det här med förlaget snurrar som en tvättmaskin i huvudet och nu när jag har läst igenom manuset med "friska" ögon ser jag att det krävs hur mycket redigering som helst! Så nåt måleri blir det inte de närmaste dagarna. Jag måste försöka få bättre ordning på texten. Om de nu skulle höra av sig igen.....

Hur som helst, det viktigaste av allt är att brorssonen kommer hem idag. Längtar så efter att få krama honom!

/Karina

1 kommentar:

Lo sa...

Undrar om du har någon bok utgiven? Vad skriver du? Roman/ deckare/fantasi?
Trevlig helg!
Lo