måndag 19 januari 2009

Maskerad

Nu närmar sig maskeraden med stormsteg. Kläderna är nästan helt fixade och det känns som att vi har fått till det rätt bra!

Grejen med killarna är att de alltid ska vara tjejer - och så lättklädda som möjligt. Och i år tror jag faktiskt att min sambo sätter personligt rekord i lättkläddhet :) Bilder kommer på det till helgen. Så länge lägger jag ut en bild på hur han och jag såg ut för några år sedan när vi var utklädda till ett mc-gäng, eller som vi säger här på vischan, vi var bonn-knuttar :)

Vem som är vem på bilden? Gissa en gång!

/Karina

3 kommentarer:

Annas infall sa...

Nää, jag vet inte...har ingen aning. Lite svårt att se här ifrån... Tatueringen förvillar lite;)
Syns snart....Anna

Lo sa...

Helkul bild. Härligt att du har en karl som gillar att klä ut sig. Och dessutom till tjej!! ;o) (för det är väl en han den där tjejen...?)

strömmas sida sa...

Läcker utstyrsel *ler*.
Hoppas ni hade jättekul.

Hälsningar
strömma