torsdag 23 oktober 2008

Ny maskeradgarderob

Så här ser det ut i min maskeradgarderob nu. Jag älskar att gå på second hand-affärer. De är riktiga guldgruvor. Bara man tänker till kan man sy om kläder till de mest udda och roliga utstyrslar. Här nedan följer några smakprover på sånt jag fixat till genom åren! Och här är smakprov på min samling av glasögon!
Vad sägs om en DiLevaklänning...
Abba är väl alltid lika aktuella...
eller den här utstyrseln som jag hade en gång när vi klädde ut oss till ett mc-gäng...

Sjörövare kan man också vara....
Och här är favoriten; Bunnyutstyrseln som min kära sambo haft på sig på en maskerad (!!)

/Karina

3 kommentarer:

Granne med Selma sa...

hahaha! Gud va roligt att ha en sådan samling
:-)Senast jag var på maskerad var jag utklädd till tysk oktoberflicka med flätor, livklänning och gigantisk byst... ja jag fick ju stoppa upp med raggsockor och annat fluff förstås;-)
Kram Sussie

On mission sa...

Vilka härliga kläder du har!
Jag älskar också maskerader, konstigt att så många är rädda för att klä ut sig. Det är ju jättekul att få vara någon annan för en stund.
/Skrivarpiskan

Annika sa...

KUL!!!!! gillar dina dräkter... o att klä ut sig.... har varit allt möjligt emn senast blev det en krumryggad trollpacka på lägret vi var på..... blev inte så vacker kan jag säga... men kul var det ..... Kram Annika