tisdag 28 oktober 2008

Djurhemmet Gläntan del 3

Jag skriver på min historia Djurhemmet Gläntan så att fingrarna glöder. Det är så sanslöst roligt! Och spännande att se hur historien utvecklas, hur personer jag inte hade en aning om skulle vara med i berättelsen liksom bara knackar på och pockar på uppmärksamhet. Mycket faschinerande, trodde faktiskt inte att jag hade så mycket fantasi.
Imorgon skulle jag ha jobbat fram till klockan tre men ska istället börja tre och jobba till nio. Passar mig perfekt. Då kan jag ägna förmiddagen åt att skriva. Det är nämligen då min hjärna är mest skärpt. Allra mest perfekt tycker jag att det är att gå upp vid halvåtta, äta frukost och starta datorn och börja skriva vid åtta, med en stor kopp kaffe. Mmmm.... då trivs jag väldans bra!

Imorgon kväll ska sambon ha halloweenfest på fritidsgården han jobbar på. Ska dit och sminka honom innan, lägger förmodligen in en bild på spektaklet imorgon! :)

/Karina

2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Så där fungerar jag med. Allt jag får gjort innan 12 är som dubbelt utfört. Skriv så fingrarna glöder och visa gärna något smakprov:-)
Kram

Annika sa...

Härligt att ha så mycket inspiration.... o du smakprov vill vi gärna ha..... tycker precis som Sussie..... Kram Annika