fredag 20 februari 2009

Fler arkivbilder och fest

Flygfobi har jag haft i flera år. Ända tills för ett par år sedan då en kompis som flyger motorsegelplan (sportplan) lurade med mig upp i luften några gånger. Första gången var jag skräckslagen men nästa gång var jag så kaxig att jag till och med tog med mig kameran. Blev några rätt fina bilder över Sunne, faktiskt.
Här är Sunne centrum från ovan.
Fryken!
Sunne tätort sett från norr.

Och här bor Svennis :)

För ett par veckor sedan fyllde jag år och samma dag fick jag ett vykort i brevlådan där det stod att jag skulle vara duschad och klar klockan arton imorgon lördag, undertecknat "Tjejerna".
Det blir någon typ av fest, eller nåt. Har ingen aning om vad. Och vill inte veta förrän då, heller. Jag gillar överraskningar! Så det ska verkligen bli jättekul!
/Karina

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas ní får en kanonkväll..... att flyga är INTE min grej.... huuuu Kram Annika

Granne med Selma sa...

Hoppas du har haft en rolig kväll
:-) Att fylla 40 var bland det roligaste jag gjort när det gäller födelsedagar.

Snälla - kan du inte skriva sidan där du författar inne hos mig igen. Har tappat bort den bland alla kommentarer....
Kram Sussie