torsdag 5 februari 2009

Kul att fylla år!

Okej. Jag ger upp. Jag erkänner. Jag fyller år idag. Fyrtio år. Usch, vad gammalt det låter. Så gammal är jag faktiskt inte! :)
Jag gillar inte att fira min födelsedag. Det är ju bara ett tecken på att blir allt äldre!
Men just nu får jag nog omvärdera den åsikten litegrann. För det faktiskt roligt att få en massa grattis-sms, presenter, blommor och kort! Det började redan igår. Då gjorde sig en kompis lustig över mitt vackra andranamn :) Tack Anna för den! Plus det jättefina halsbandet.

Imorse fick jag två kanonpresenter av min sambo - en ryggsäck till min bärbara dator, i precis den modell och färg som jag älskar. Plus en mp3-spelare. Så bara jag har skrivit klart här ska jag ta mig en promenad och börja lyssna på Stieg Larssons böcker.

Och sist men definitiv inte minst fick jag det är kortet med posten från mina goa kompisar. Jag ser verkligen fram emot att umgås med er den där lördagen, bara så att ni vet det! Kram på er allihop.

/Karina

6 kommentarer:

Annika sa...

Vilka härliga presenter du fått..... jag sällar mig till skaran gratulanter o skickar en stooooor födelsedagskram genom "rören"..... Grattis grattis o Kram ..... Annika

Annas infall sa...

G R A T T I S! Hoppas din dag varit bra kram:Anna

Ett skrivande lantliv sa...

GRATTIS!

Lo sa...

Grattis ! Välkommen i gänget!
Kram
Lo

Granne med Selma sa...

STOR grattiskram kommer flygandes till dig från mig! Själv älskar jag att fylla år... brukar tänka på vad jag skulle ha varit om jag INTE fortsatte att fylla...

Kram Sussie

Lo sa...

Hej igen. Jag har något till dig på min blogg. ;o)
Kram/Lo