torsdag 25 september 2008

Tyvärr...

...måste jag sälja min älskade spegelbyrå. Jag har inte längre plats för den. Precis som med öronlappsfåtöljen så skär det i hjärtat - gamla möbler är ju så personliga!
Jag har som sagt inte plats för den, och dessutom passar den inte längre in i vårt hem. Vi bor i ett 1950-talshus och där passar inte möbler med gammaldags stil.
Jag har ägt den i drygt tio år, köpte den på en auktion. Då var den en del av en hel sängkammarmöbel och min tanke var att köpa rubbet. Men så delade de alltsammans och ropade ut del för del och det blev helt enkelt för dyrt.
Men spegelbyrån blev min.
Och nu försöker jag sälja den.
Tyvärr har inte intresset varit så stort som jag hade hoppats på. Undrar varför? Är den inte så fin som jag tycker??

/Karina

2 kommentarer:

Älfgärdet sa...

Spegelbyrån är så fin! Har också en till försäljning som jag egentligen inte vill göra mig av med men som vi helt enkelt inte har plats för...man kan ju inte behålla allt :(

Granne med Selma sa...

Tror du sätter fingret själv på varför intresset inte varit så stort... folk har väl inte plats...

Men fin är den hur som helst!
Kram Sussie