söndag 21 september 2008

Mycket funderande

Jag har funderat mycket över vad jag skulle göra med lampan som jag köpte på en loppis tidigare i sommar. Skärmarna var klädda med vita och rosa band /som lindats runt metallstommen) som var slitna, trasiga och allmänt fula. Har inte hittat några liknande band. Så kom en kompis med idén att jag kunde använda plastband, såna band som jag använde när jag virkade plastmattan.
Så nu sitter de där! Den blev lite galet knäpp i färgerna, precis som jag tycker är så kul! Nu är jag inne på att jag ska virka en plastmatta i den blåturkosa färgen, vi får väl se om det blir av.
Frågan är bara om det är så lyckat att tända en lampa inuti de här skärmarna. De får nog bara bli en prydnad....

/Karina

1 kommentar:

Designe sa...

Läckert! Gu va söt katten var nedan med stickorna! :) Kram