söndag 27 april 2008

Vårkänslor


Igår drabbades jag av vårkänslor. Solen sken, det var varmt och skönt och jag var ute och grejade i stort sett hela dagen.

Och när vårkänslorna dyker upp, då längtar man ju efter att sätta på sig sommarkläder! Linnen, shorts, sommarklänningar.... Mmm vad skönt att slippa frysa så fort man sticker ut näsan!

Så jag var bara tvungen att sätta mig i solen och tillverka ett halsband. Köpte jättebilliga pärlor i leksaksaffären och gjorde ett somrigt halsband med råsa pärlor. Ååå vad kul det var! Och jag tycker faktiskt inte att pärlorna ser så billiga ut som de egentligen var.....!
Hoppas ni hade en lika skön dag i solen!
/Karina

3 kommentarer:

Annika sa...

Härligt med vårkänslor. Det bara spritter i kroppen och arbetslusten kommer tillbaka. Jag har tillomed städat!! Det var riktigt kul, tro det eller ej. Brukar gå i sirap annars. Halsbandet blev ju jättegulligt. Syns inte alls att pärlorna kommer från en leksaksbutik. Läckert. Ha en skön måndag ♥ Annika

Iris // Alla dagars kaos sa...

Det var ett jättefint halsband du gjort! Vad mysigt att sitta i solen och pyssla :)

ha det bra! /Iris

Designe sa...

Härligt med vårkänslor och vilket fint halsband du gjort! Har du målat bilden du har överst på sidan?! Superfin är den i alla fall! :)