onsdag 4 juni 2008

Klar!

Nu är rabatten klar! La dit stenarna under helgen och blev jättenöjd. Ska bara plantare någon mer blomma, så småningom. Bosse passar på att inspektera också. Vi håller samtidigt på att byta tak på huset. Det är snart klart och det ska bli så himla skönt att få röja undan all bråte som ligger och dräller på gården.
Det har varit en hel del jobb med att byta tak. Men vi har i alla fall haft fin utsikt under tiden :-)

För övrigt en bild på Bosse som jag tyckte var så himla fin.

/Karina

1 kommentar:

Granne med Selma sa...

Heej!
Oj, måst jag bara skriva... oj, vad det var längesedan jag var ute på bloggrunda! Ser det eftersom du hunnit göra så många inlägg sedan sist - och nämnt min blogg vid ett par tillfällen! TACK för det och fl´åt att jag inte kommenterat det tidigare!
Nu vet jag lösningen - jag lägger till dig på Bloggkoll!

Hur går det med väggcitatet förresten? Kommit på något än? Ska bli kul att se:-)
Och smickrad efter härmningen är jag :-)
Kram sussie