tisdag 10 juni 2008

Hutlöst lat...

... ja, det har jag definitivt varit. Med gott samvete. Men nu är det inte riktigt lika varmt längre och plötsligt börjar energin återvända! Igår planterade några blommor som jag har sått, bland annat Lejongap, Nimesia och Lobelia som jag har planterat i rabatter och krukor. Dessutom fick jag ett helt gäng Penséer från en granne, gula och blå. Hon säger att de står sig hela sommaren bara man hela tiden plockar bort döda blommor så jag ska göra ett försök! Tyvärr har jag inte så mycket hopp om att de är lika fina i augusti om jag känner mig själv rätt...
Dessutom köpte jag en så himla fin tunika i måndags så nu måste jag bara göra ett halsband som passar den...
Foton på allt detta kommer under dagen eller kvällen

Ha det gött!

/Karina

1 kommentar:

Annika sa...

Väntar med spänning på bilder.... Ääääälskar tunikor... Ska fräsa iväg på loppis nu snart.. hoppas fynda!! :) Kram Annika