onsdag 15 april 2009

Färdigvelat

Nu är det färdigvelat. För nu har jag bestämt mig för hur jag ska jobba vidare med bloggen. Jag lägger tills vidare koncentrationen på Karina författar för det är skrivandet som är roligast att skriva om just nu.

Därmed inte sagt att jag kommer att lägga ner den här bloggen. Jag kommer att då och då göra inlägg om husrenovering, måleri, odling och andra projekt. Men de kommer inte att dyka upp regelbundet eftersom jag inte hinner uppdatera två bloggar. Och jag kommer vid de tillfällena att länka från Karina författar så titta in på den bloggen så ser ni när det händer något här!


Hur som helst. Under påsk hade jag och en målarkompis konstutställning, för nionde året på rad under just påsk. Det kom en massa folk och vi sålde en del alster också så jag kan bara summera helgen på ett sätt; hellyckad!


Nästa gång jag visar mina tavlor blir den 17 maj. Var och hur kommer mer info om senare.


Här kommer några bilder från utställningen!
Jag har aldrig målat i enbart svartvitt förut. Men det var kul! Mycket roligare än jag någonsin kunnat drömma om. Därför var det extra kul när så många sa att de tyckte om dem!



/Karina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Buketterna i vaserna. Precis vad jag gillar! Kan man beställa från dig?
Vilka vackra tavlor. Multikreativ talang verkar det som :).

Annika sa...

Ja då ändra jag adressen då..... vill ju inte tappa bort dig.... Kram Annika

Annas infall sa...

Snygga bilder Karina....
Jag kollar upp dig på båda bloggarna. Synd att tiden inte räckte till en promenix i helgen:(
Jag ska försöka under veckan innan jag reser till Polen.
//Anna