tisdag 18 november 2008

Stora Darren

Nu har jag fått Stora Darren. Med fyra dagar kvar till utställningen hemma i ateljén har jag blivit rejält nervös. Utställningen i sig är bara, bara roligt. Det ska bli så himla kul att vi faktiskt är åtta, kanske nio stycken som ska göra en utställning tillsammans. Det är i liten skala, men jag tror att det kan bli riktigt mysigt.
Så det är inte där nervositeten ligger.
Det är att jag ska ha det hemma i ateljén. Jag vet att allt kommer att ordna sig, jag vet det, men det kan inte hjälpas. Jag är svimfärdigt nervös ändå.
Jag antar att det är så här det känns för en idrottsman som förbereder sig för tävling...

Nu ska jag försöka jobba lite så att jag skingrar tankarna :)

/Karina

ps. Om ni vill se vad som kommer att finnas med på utställningen, kolla in bloggen Karinas konst!

Inga kommentarer: