onsdag 27 augusti 2008

Jippie!!!!!!

Vi har fått Internet! Efter fem veckor och två dagar. Gissa om det känns som att livet har återvänt :-)

Min katt Bosse har en förmåga att vara med överallt. Inte så där i fokus utan lite i bakgrunden. Men igår hamnade han definitivt i centrum. På ett mindre positivt sätt.
Men djurvän som jag är kan jag bara inte bli arg på honom. Om han gör något dumt, eller mindre bra, är det faktiskt oftast så att jag bara har mig själv att skylla, att jag faktiskt kunde ha förhindrat att det hände. Igår var just ett sådant tillfälle.
Ska gå ner och ta en bild och se om jag kan visa vilket avtryck han gjort efter sig! Inte så snyggt, men samtidigt på ett sätt lite gulligt ( obs, det gulliga kan nog bara en sann djurvän se )
Vi får se om jag tar bort det :-)
Bild kommer senare ikväll!

/Karina

1 kommentar:

Annika sa...

Välkommen tillbaks i cyberrymden:) o vad har nu Bosse hittat på för nåt.... nyfiken:) Kram Annika