tisdag 8 juli 2008

Kreativ på olika sätt

Tjusningen med att vara kreativ är att man kan vara det på många olika sätt. Dels älskar jag att måla om nu någon skulle ha missat det :-). Håller fortfarande på att måla Näcken och den börjar så smått ta form nu.
Men grejen är den att jag älskar att sitta vid datorn. Och det fina är att jag även kan vara kreativ när jag sitter där. Jag är medlem i Svenska Addisonföreningen (Addison är en ovanlig, hormonell sjukdom) och jag håller just på att tillverka en folder som vi planerar att trycka upp och lägga ut på sjukhus runt om i landet. Har gjort en första utskrift utskrift av framsidan och den är ännu inte klar. Men det ska bli himla spännande när den är det och sedan få se den i tryck!
/Karina

2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Oj! Först och främst: Näcken blir underbar! Sen blev jag lite nyfiken på det där med Addison... såg att du hade en länk... ska ta och kolla vad det är för något. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig hört talas om den. Lever du med den själv?
Kram Sussie
P.S Ta med dig Bettan på kafferep vet ja! du har väl fått mailet? D.S

Annika sa...

Tavlan blir såååå bra.. du är så duktig att måla... Blev också lite nyfiken på Addison... Får nog kolla lite mera.. jobbar ju inom vård men detta var nytt för mig...
Ha det så gôtt.. Kram Annika