måndag 28 juli 2008

Dålig service...

...har vi råkat ut för. Har varit utan Internet i en vecka nu och tvingades låna en dator för att kunna göra ett inlägg. Och de som står för den dåliga servicen heter Glocalnet. Nu tänker jag göra dålig reklam för dem eftersom de inte hjälper oss. Vi har ringt varenda dag i en veckas tid och frågat om de hittar felet. Då har de sagt att teknikerna jobbar för fullt. Idag när jag ringde berättade de att teknikerna inte alls har tittat på det utan kommer att göra det tidigast om några dagar. Kanske tar det en vecka eller två tills det är ordnat.
Behöver jag säga vad jag tycker om Glocalnet? Nu byter vi till Telia får vi se om vi får någon hjälp där istället.

Å, vad skönt det var att skriva av sig lite. :-)
ha det gött, alla där ute i värmen.

/Karina

2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Gud va lågt - lika lågt som Glocalnet...
Vi har Bredbandsbolaget eftersom vi inte kan ha något annat här. Men de har varit jättebra med service och så :-)
Vi ses väl snart på 40-årskalas kan jag tro :-)
Kram Sussie

Annika sa...

Otur.... man har inget att sätta emot dessa företag..... hoppas att allt har ordnat sig till det bästa... Kram Annika